כל המידע שתרצו לדעת על מדפי מתכת למחסן

מדפי אחסון ממתכת נועדו לסדר ולארגן את אחסון הסחורות בכל אזור בו אתם יכולים להשתמש במדפי האחסון. בשל קלות ההתקנה והאמינות, מדפי מתכת למחסן בעלי ביקוש רב בתחום אחסון אמין של מטענים מסוגים שונים.

בדרך כלל מתקינים את המדפים לאורך הקיר של המחסן על מנת לחסוך בשטח השימושי של החלל, אבל אפשר למקם אותם גם באמצע החדר כדי לתחום את החלל. ניתן להגדיל את העיצוב בגובה וברוחב – לשם כך קונים קטעים ואלמנטים מודולריים שמתחברים למערכת הבסיס בנוסף.

 

מה ההגדרה של מדפי מתכת למחסן

מחסן מהווה את חלל האחסון האידאלי לכל צורך או מטרה. כיום ניתן למצוא מחסנים הרלוונטיים לאחסון הן עבור צרכי אחסון פרטיים וכן עבור צרכי אחסון עסקיים או תעשייתיים. חלל מחסן חייב להיות מסודר ומאורגן בצורה הטובה ביותר וזאת בכדי שהוא ישמש בצורה הטובה ביותר למען ייעודו.

בסופו של דבר, כאשר אדם נכנס למחסן בכדי לחפש משהו שמאוחסן בו, הוא לא יצליח למצוא בקלות או שאפילו לא ימצא כלל את הדבר שהוא זקוק לו, אם המחסן לא יהיה מסודר בצורה הטובה, הרלוונטית והמותאמת ביותר לצרכי האחסון. פתרון האחסון הטוב ביותר עבור מחסנים מכל סוג כיום הוא כמובן :מדפים למחסן.

כיוון שההיצע בתחום המדפים למחסנים על סוגיהם השונים הוא גדול, חשוב מאוד לבחון את כלל סוגי המדפים המוצעים כיום על היתרונות והחסרונות שבהם, על מנת להתאים את באופן מדויק את המדפים לצרכי האחסון העומדים על הפרק.  מדפי מתכת למחסן מהווים כיום את המדפים הטובים והאיכותיים ביותר עבור סוגים רבים של מחסנים.

 

מדפים למחסן, כיצד בוחרים?

כאשר מדובר על מדפים למחסן, ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מדפים בסוגים שונים. על מנת לבחור בצורה הטובה ביותר את המדפים הרלוונטיים לכם, הנה כמה פרמטרים שחשוב לשים עליהם דגש בטרם בוחרים את המדפים:

צרכי אחסון- אין ספק שצרכי אחסון הם דבר המשתנה בהתאם לסוג המחסן המדובר. כך לדוגמא: מחסן של חנות לא ידרוש את אותם המדפים של מחסן ביתי או מחסן תעשייתי. על כן, יש לבחון את צרכי האחסון העומדים על הפרק ורק לאחר מכן לבחון את המדפים המוצעים עבור צרכי אחסון מעין אלה.

מדפי מתכת למחסן רלוונטיים מאוד עבור אחסון כבד היום ועל כן, בכל מחסן ביתי אשר יש צורך לאחסן בו ציוד כבד, במפעלי תעשייה או בבתי עסק שבהם יש צורך באחסון ציוד כבד, כדאי לבחור דווקא מדפי מתכת למחסן

גודל חלל האחסון- יש לבחור את המידוף הרלוונטי בהתאם לגודל חלל האחסון העומד על הפרק. לא כל סוג וגודל של מדפים מתאימים לכל גודל של חלל. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר מכירים את תחום המידוף ויודעים איזה סוג מדפים ניתן להתאים בהתאם לגודלו של חלל

כמות מדפים- חשוב מאוד לבחור כמות מדפים התואמת לגודל החלל. מצד אחד יש לבחור בכמות המדפים הרצויה לכם על פי צרכי האחסון שלכם, אך מצד שני חשוב לדאוג שהחלל לא יהיה עמוס מדי במדפים, דבר אשר יהפוך אותו לפחות נגיש עבור אנשים שנכנסים אליו לחפש דברים המאוחסנים בו.

איכות המדפים- אין ספק שמדפים הרלוונטיים עבור כל סוג של אחסון וכל סוג של מחסן, חייבים להיות איכותיים מאוד, עמידים ויציבים. המטרה היא שהמדפים ישמשו עבור מטרותיהם לאורך זמן רב מבלי להיפגם או להינזק ולכן, כאשר בוחרים מדפים למחסן, חשוב מאוד לבחור כאלה שעשויים מחומר גלם איכותי ומשובח כגון: מדפי מתכת למחסן.

 

מדפי מתכת למחסן – מדוע זה כדאי?

כאמור, מדפים מתכת למחסן הם רלוונטיים לצורך אחסון ולא משנה באיזה סוג של מחסן, חייבים להיות איכותיים ועמידים. על כן, אין ספק שלא כדאי להתפשר על חומר הגלם ממנו עשויים המדפים, בטרם בוחרים אותם. 

מדפי מתכת למחסן ביתי או מדפי מתכת לכל סוג של מחסן אחר, הם ללא ספק בחירה נכונה וזאת בשל העובדה שהם עמידים, חזקים, יציבים ואיכותיים.

כאשר בוחרים מדפי מתכת בקפידה ניתן לדעת שהם ישמשו לצרכי האחסון לאורך פרק זמן משמעותי בצורה הטובה ביותר. גם אם יש לכם מחסן מתכת, ניתן לשלב בו מדפי מתכת איכותיים. מחסן מתכת לגינה אשר משולבים בו מדפי מתכת איכותיים, ללא ספק יכול להוות את חלל האחסון האידאלי עבור כל צורך וכל מטרה.

אם החלטתם לרכוש מדפי מתכת, חשוב מאוד שתרכשו אותם במקום הטוב ביותר. ניתן למצוא כיום לא מעט חברות המציעות סוגי מדפים שונים לרבות מדפי מתכת עבור כל סוג של חלל אחסון.

אך בכדי להיות בטוחים שאתם רוכשים את מדפי המתכת הטובים ביותר, כדאי לבחור בחברה הידועה באמינות שלה ובאיכות כלל המדפים אותם היא מציעה למכירה לרבות מדפי מתכת למחסן. 

חברת 'המדף' עונה על כל הדרישות שלכם עבור חברה למכירת מדפים מסחריים או ביתיים. על ידי עיון קצר בקטלוג החברה תוכלו למצוא את מערכות המידוף המתאימות במיוחד לשימוש שלכם.

 

שאלות נפוצות – מדפי מתכת למחסן

מה היא מטרת השימוש במדפים מודולריים ממתכת עבור המחסן?

מדפי אחסון מיועדים לאחסון קומפקטי, נוח ובטוח של חפצים. מדפי האחסון כמו גם מגירות אחסון מגיעים בעיצוב משודרג שיכול להיות במגוון גבהים. עיצובים כאלה נבדלים על ידי כוח, אמינות, קלילות וניידות. מערכת מדפים לאחסון אנכי הוא עיצוב מתחשב, פרקטי ועמיד. 

מה היתרונות של מדפים לאחסון במחסנים התעשייתיים?

כאשר אתם בוחרים מערכת אחסון למחסנים תעשייתיים אולי ארון מתכת פחות יתאים עבורכם, כי אתם מחפשים מרחב גדול ומותאם אישית לצורך אחסון כל הסחורה שלכם, לכן מומלץ לבדוק את כל היתרונות של מידוף מודולרי תעשייתי:

  • פתרון כלכלי. עלות נמוכה עם קיבולת דומה.
  • קלות שימוש. היכולת להניח בקלות הרבה דברים על המדפים, להתאים את מיקום המדפים עצמם.
  • מהימנות. המדף יכול לשאת משקלים שונים בהתאם לשיטת היצור ולחומר הגלם.
  • מראה אסתטי. במקום דברים שנערמו בפינה או ערמת ארגזים, התקינו יחידת מדפים כדי לשמור על הסדר, בעוד שהפריטים הדרושים תמיד יהיו באופק.
  • רבגוניות. העיצוב מתאים לאחסון כל פריט – מתיקיות עם קבצים ועד צנצנות עם תכשירים ביתיים.

למה מחסנים תעשייתיים מעדיפים דווקא מדפי מתכת?

מדפי מתכת עומדים בכל הדרישות למערכות אחסון מודרניות של מחסנים. מדפי מתכת מיועדים לאחסון של סחורות כבדות מגושמות על ריצוף מתכת מוצק או רשת..מדפי מתכת למחסן עומדים במספר דרישות לציוד מחסן: חוזק, עמידות בפני לחות, יציבות, קלות שימוש, עיצוב מודרני. הם קלים להרכבה, וגם קלים לפירוק והובלה למקום חדש. למדפי מחסן יש מבחר גדול של אפשרויות תצורה, המאפשרות לכם לבחור את התצורה הדרושה של מדפי מחסן, תוך התחשבות בכל המאפיינים האישיים של כל מחסן מסוים. 

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה

מאמרים נוספים: